Bc. Kristína Kováčová

Master's thesis

Vizuálny merchandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť

Vizuální merchandising - vliv vzhledu exteriéru prodejen na jejich návštěvnost
Abstract:
KOVÁČOVÁ, K. Vizuální merchandising - vliv vzhledu exteriéru prodejen na jejich návštěvnost. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020, 93 s.Diplomová práce je zaměřena na merchandising prodejen různých řetězců i nezávislých obchodů. Zkoumá se vliv vzhledu celého exteriéru prodejny, tedy nejen samotný výklad, ale i úprava vstupu do prodejny, působení případných různých displejů. Cílem …more
Abstract:
KOVÁČOVÁ, K. Visual merchandising – the impact of shop exterior appearance on their visit. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020, 93 p.The diploma thesis is focused on merchandising of retail chains and independent stores. It examines the influence of the appearance of the entire exterior – window displays, adjustment of the entrance to the store, the effect of various displays. The aim of …more
Abstract:
KOVÁČOVÁ, K. Vizuálny mechandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2020, 93 s.Diplomová práca je zameraná na merchandising predajní rôznych reťazcov aj nezávislých obchodov. Skúma sa vplyv vzhľadu celého exteriéru predajne, teda nie len samotný výklad, ale aj úprava vstupu do predajne, pôsobenie prípadných rôznych displejov …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications