Vizuálny merchandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť – Bc. Kristína Kováčová
Bc. Kristína Kováčová
Master's thesis
Vizuálny merchandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť
Vizuální merchandising - vliv vzhledu exteriéru prodejen na jejich návštěvnost
Anotácia:
KOVÁČOVÁ, K. Vizuální merchandising - vliv vzhledu exteriéru prodejen na jejich návštěvnost. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020, 93 s.Diplomová práce je zaměřena na merchandising prodejen různých řetězců i nezávislých obchodů. Zkoumá se vliv vzhledu celého exteriéru prodejny, tedy nejen samotný výklad, ale i úprava vstupu do prodejny, působení případných různých displejů. Cílem …viacAbstract:
KOVÁČOVÁ, K. Visual merchandising – the impact of shop exterior appearance on their visit. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020, 93 p.The diploma thesis is focused on merchandising of retail chains and independent stores. It examines the influence of the appearance of the entire exterior – window displays, adjustment of the entrance to the store, the effect of various displays. The aim of …viacAbstract:
KOVÁČOVÁ, K. Vizuálny mechandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2020, 93 s.Diplomová práca je zameraná na merchandising predajní rôznych reťazcov aj nezávislých obchodov. Skúma sa vplyv vzhľadu celého exteriéru predajne, teda nie len samotný výklad, ale aj úprava vstupu do predajne, pôsobenie prípadných rôznych displejov …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁČOVÁ, Kristína. \textit{Vizuálny merchandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/tdcj4q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Fashion merchandising focusing on Central and Eastern Europe
Laura Porubcová -
Efektivní merchandising
Lenka Poláková -
Visual Merchandising firmy Baťa
Lenka Záthurecká -
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
Zuzana Šulíková -
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Markéta Bechiňová