Bc. Alžběta Žáková
Master's thesis
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Customer satisfaction and business performance
Abstract:
Podstatou diplomové práce je analýza vztahu mezi spokojeností zákazníků a výkonností vybraného podniku. Teoretická část práce se zabývá právě vymezením problematiky spokojenosti zákazníka, jejího vlivu na výkonnost podniku a následně je v rámci teoretické části práce věnován prostor finanční analýze, jejím metodám a souvislostem. Díky získaným poznatkům je vytvořen a vyhodnocen dotazník pro měření …moreAbstract:
At the core of the thesis is the analysis of relation between the satisfaction of customers and the productivity of a previously chosen company. The theoretical part is concerned with the definition of customer’s satisfaction, its influence on productivity of a company and next within the framework of the theoretical part, it is devoted to financial analysis, their methods and context. With the aid …moreKeywords
Spokojenost zákazníka měření spokojenosti loajalita faktory spokojenosti výkonnost podniku finanční analýza vztah mezi spokojeností a výkonností Customer satisfaction measurement of customer satisfaction customer loyalty customer satisfaction factors business performance financial analysis relationship between customer satisfaction and business performance
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zo3s9/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Vztah mezi subjektivně vnímaným stresem, sebeobranným výkonem a přežitím napadené osoby v modelových sebeobranných situacích
Jan Novák -
Vztah mezi rychlostními předpoklady, antropometrickými charakteristikami a reálným zatížením hráčů fotbalu v tréninkových jednotkách a utkáních
Michal Hornig -
Vztah mezi kognitivním výkonem dětí a jejich grafomotorickým projevem
Terezie Paduchová -
Vztah mezi sportovní motivací, zábavou, časovou orientací a výkonem v basketbalu
Jonáš Jauernig -
Vztah mezi úrovní systému řízení znalostí a finančním výkonem podniků
Tomáš Lefner