Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products – Bc. Jaroslav Svoboda
Bc. Jaroslav Svoboda
Diplomová práce
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
The Moral Evaluation of Consumers and their Buying Behavior towards Tobacco Heating Products
Anotace:
Předmětem této práce je seznámení se s problematikou etických aspektů propagace alternativních a pravděpodobně méně škodlivých tabákových výrobků IQOS a glo. Cílem je zjistit, do jaké míry je off-line propagace těchto produktů eticky závadná, či nezávadná. Teoretická část seznámí čtenáře s produkty, jejich výrobci, problematikou reklamy na tabákové výrobky a její legislativy. V praktické části je provedena …víceAbstract:
The subject of this thesis is to get acquainted with ethical aspects of promotion of an alternative and probably less harmful tobacco products, IQOS and glo. The aim is to find out to what extent is the off-line promotion of these products ethically objectionable or acceptable. The theoretical part will introduce the products, their manufacturers, the issue of tobacco advertising and its legislation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODA, Jaroslav. \textit{Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/tdgpe6/.
Jak správně citovat práci
Svoboda, Jaroslav. Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků
Zuzana Hanačíková -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy na alkoholické nápoje a tabákové výrobky
Darja Balcárková -
Reklama na alkoholické nápoje a tabákové výrobky a její právní regulace
Martin Kotva -
Kdo má zájem na regulované reklamě na tabákové výrobky?
Michaela Rážková -
Vývoj regulace reklamy v České republice se zaměřením na tabákový průmysl
Aneta Petrová -
Spotřebitel a regulace reklamy na tabákové výrobky v České Republice
Eva Krestová -
Společenská odpovědnost firem jako marketingový trik
Jakub Doležal