Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products – Bc. Jaroslav Svoboda
Bc. Jaroslav Svoboda
Master's thesis
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
The Moral Evaluation of Consumers and their Buying Behavior towards Tobacco Heating Products
Abstract:
Předmětem této práce je seznámení se s problematikou etických aspektů propagace alternativních a pravděpodobně méně škodlivých tabákových výrobků IQOS a glo. Cílem je zjistit, do jaké míry je off-line propagace těchto produktů eticky závadná, či nezávadná. Teoretická část seznámí čtenáře s produkty, jejich výrobci, problematikou reklamy na tabákové výrobky a její legislativy. V praktické části je provedena …moreAbstract:
The subject of this thesis is to get acquainted with ethical aspects of promotion of an alternative and probably less harmful tobacco products, IQOS and glo. The aim is to find out to what extent is the off-line promotion of these products ethically objectionable or acceptable. The theoretical part will introduce the products, their manufacturers, the issue of tobacco advertising and its legislation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODA, Jaroslav. \textit{Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/tdgpe6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Svoboda, Jaroslav. Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků
Zuzana Hanačíková -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy na alkoholické nápoje a tabákové výrobky
Darja Balcárková -
Reklama na alkoholické nápoje a tabákové výrobky a její právní regulace
Martin Kotva -
Kdo má zájem na regulované reklamě na tabákové výrobky?
Michaela Rážková -
Vývoj regulace reklamy v České republice se zaměřením na tabákový průmysl
Aneta Petrová -
Spotřebitel a regulace reklamy na tabákové výrobky v České Republice
Eva Krestová -
Společenská odpovědnost firem jako marketingový trik
Jakub Doležal