Mgr. Inka Tjunikovová

Master's thesis

Aktuální projevy klamavé reklamy v české a zahraniční judikatuře a praxi

The Actual Expressions of the False Advertising in the Czech and Foreign Decision-making Practice
Anotácia:
Klamavá reklama představuje jednu z hlavních skutkových podstat nekalé soutěže. V současné době je tato oblast velmi diskutovaným tématem vzhledem k neustále se vyvíjejícímu technickému pokroku, s jehož rozvojem se také adekvátně zvyšují možnosti šíření reklamních sdělení. Cílem práce je zaměřit se na klamavou reklamu a její projevy v rozhodovací praxi soudů, mimosoudních orgánů a také v běžné praxi …viac
Abstract:
Misleading advertising is one of the main elements of unfair competition. Due to the constantly evolving technical progress this is highly discussed topic in these days. This technical progress enhances ways of dissemination of advertisement. The aim of this thesis is to deal with the expressions of the misleading advertising in the decision-making practice of the courts and non-judicial authorities …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedúci: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta