Aktuální projevy klamavé reklamy v české a zahraniční judikatuře a praxi – Mgr. Inka Tjunikovová
Mgr. Inka Tjunikovová
Master's thesis
Aktuální projevy klamavé reklamy v české a zahraniční judikatuře a praxi
The Actual Expressions of the False Advertising in the Czech and Foreign Decision-making Practice
Anotácia:
Klamavá reklama představuje jednu z hlavních skutkových podstat nekalé soutěže. V současné době je tato oblast velmi diskutovaným tématem vzhledem k neustále se vyvíjejícímu technickému pokroku, s jehož rozvojem se také adekvátně zvyšují možnosti šíření reklamních sdělení. Cílem práce je zaměřit se na klamavou reklamu a její projevy v rozhodovací praxi soudů, mimosoudních orgánů a také v běžné praxi …viacAbstract:
Misleading advertising is one of the main elements of unfair competition. Due to the constantly evolving technical progress this is highly discussed topic in these days. This technical progress enhances ways of dissemination of advertisement. The aim of this thesis is to deal with the expressions of the misleading advertising in the decision-making practice of the courts and non-judicial authorities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vz03i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedúci: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / odbor:
Law and Legal Science / Law
Práce na příbuzné téma
-
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Etická regulace reklamy se zaměřením na děti v České republice a Velké Británii
Dominika Dvořáková -
Etická regulace reklamy v České republice, Velké Británii a Francii
Adéla Weczerková -
Právní a etické aspekty regulace reklamy v ČR
Veronika Trojanová -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová