Ing. Michaela Majerová

Master's thesis

Návrh optimalizace marketingové komunikace společnosti Kerida group a.s.

Optimalization of marketing communication of company Kerida group Inc.
Abstract:
Abstrakt V podvědomí mnoha lidí je zafixováno, že se pod slovem marketing skrývá pouze reklama nebo prodej výrobků a služeb. Tato představa je však mylná. Smyslem této práce je podat ucelený přehled o nástrojích marketingové komunikace (reklama, podpora prodeje, Public Relations, osobní prodej a Direct marketing) používané v praxi. Každý z těchto nástrojů má jiný charakter sdělení a směřuje k určitým …more
Abstract:
Most people are subconsciously convinced that the word marketing has only one meaning namely advertisement or product or service sale. However this is just an illusion. The purpose of this thesis is to provide an integrated list of marketing communication instruments (advertisement, sale support, Public Relations, personal sale and Direct marketing) used in practice. Each of these instruments has different …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Pavel Hanka
  • Reader: RNDr. Václav Vohánka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní