Miriam HRUŠKOVÁ

Master's thesis

Řeč obrazů - znaky a znakové systémy ve vizuální komunikaci, v její výtvarné formě ve vzdělávání žáků v základní umělecké škole

Speaking of paintings
Anotácia:
Tato práce pojednává o znacích a jejich historii jako základních nositelích informace v komunikačním procesu. Umělecké dílo jako nosič expedientova záměru je základním prvkem analýzy a interpretace uměleckého díla, na jejímž základě se žáci učí s uměleckým dílem komunikovat. Práce se dále zaobírá tématem uměleckého díla jako didaktické pomůcky ve výchovně ? vzdělávacím procesu, ve vzdělávání žáků Základní …viac
Abstract:
This essay analyzes signs and their origin as the bearers of information in the communication process. The expedient's intent in a work of art is the essential element of the analysis and interpretation of an artwork itself ? on that basis pupils learn how to communicate with particular works of art. A work of art as a didactic tool in education ? learning process in the education of students of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zverejniť od: 5. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 5. 2013
  • Vedúci: PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRUŠKOVÁ, Miriam. Řeč obrazů - znaky a znakové systémy ve vizuální komunikaci, v její výtvarné formě ve vzdělávání žáků v základní umělecké škole. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Master programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / Učitelství VV pro SŠ a ZUŠ