Bc. Zuzana TAMPÍROVÁ
Master's thesis
Reklama jako komunikační prostředek
Advertising as a means of communication
Abstract:
V diplomové práci pojednávám o efektivitě reklamy a analýze reklamy jako komunikačního prostředku a hodnocení účinnosti na koncového zákazníka. Reklamu zde popisuji jak z teoretického, tak praktického hlediska. Udávám vývoj reklamy a její historii. Popisuji jednotlivá média, díky kterým se dostává reklama mezi širokou veřejnost a nastiňuji jejich výhody a nevýhody. V další části práce se zabývám reklamou …moreAbstract:
In this thesis, I am writing about the effectiveness of the ads and the analysis of advertising as a means of communication and evaluation of the effectiveness of the end customer. Advertising here, I describe the theoretical and practical point of view. I give the development of advertising and its history. I describe the various media, through which he receives the advertising between the general …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2015
- Supervisor: PaedDr. Petr Brázda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TAMPÍROVÁ, Zuzana. \textit{Reklama jako komunikační prostředek}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/tdz59n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TAMPÍROVÁ, Zuzana. Reklama jako komunikační prostředek. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Petra Koleničová -
Econometric Analysis of Media Communication
Lukáš Veverka -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
FFF tisk s různými typy filamentů
Jáchym Hammer -
3D tisk ve zdravotnictví
Petr Rys -
3D tisk a možnosti jeho zařazení do vzdělávání na základní škole
Martin Daňhel -
Chlorofylní tisk
Lenka Vaníčková -
3D tisk na základní škole a didaktická pomůcka Algebloky
Josef Šmíd