Reklama jako komunikační prostředek – Bc. Zuzana TAMPÍROVÁ
Bc. Zuzana TAMPÍROVÁ
Master's thesis
Reklama jako komunikační prostředek
Advertising as a means of communication
Anotácia:
V diplomové práci pojednávám o efektivitě reklamy a analýze reklamy jako komunikačního prostředku a hodnocení účinnosti na koncového zákazníka. Reklamu zde popisuji jak z teoretického, tak praktického hlediska. Udávám vývoj reklamy a její historii. Popisuji jednotlivá média, díky kterým se dostává reklama mezi širokou veřejnost a nastiňuji jejich výhody a nevýhody. V další části práce se zabývám reklamou …viacAbstract:
In this thesis, I am writing about the effectiveness of the ads and the analysis of advertising as a means of communication and evaluation of the effectiveness of the end customer. Advertising here, I describe the theoretical and practical point of view. I give the development of advertising and its history. I describe the various media, through which he receives the advertising between the general …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedúci: PaedDr. Petr Brázda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TAMPÍROVÁ, Zuzana. \textit{Reklama jako komunikační prostředek}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/tdz59n/.
Jak správně citovat práci
TAMPÍROVÁ, Zuzana. Reklama jako komunikační prostředek. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Petra Koleničová -
Econometric Analysis of Media Communication
Lukáš Veverka -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
FFF tisk s různými typy filamentů
Jáchym Hammer -
3D tisk ve zdravotnictví
Petr Rys -
3D tisk a možnosti jeho zařazení do vzdělávání na základní škole
Martin Daňhel -
Chlorofylní tisk
Lenka Vaníčková