Značka a posilování zákaznické věrnosti – Duc Trung NGUYEN
Duc Trung NGUYEN
Bakalářská práce
Značka a posilování zákaznické věrnosti
Brand and building customer loyalty
Anotace:
Zvolené téma bakalářská práce je Značka a posilování zákaznické věrnosti. Cílem bakalář-ské práce je zjistit podmínky pro prodloužení doby platnosti, nebo obnovení členských ka-ret zákazníků. Výstupem práce je zpracování analýzy současného stavu firmy, aktivit zá-kazníků, přehled o značce a návrh konkrétního řešení této problematiky.Abstract:
The selected topic of the bachelor thesis is strengthening customer loyalty towards the brand. The aim of this paper is to find ways to maintain customer loyalty. Tthe theoretical part includes the analysis of the business, its current situation and its customers. The fin-dings suggest a specific solution for the research problem.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Klára Mouchová, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix vybrané značky
Tereza Hadynová -
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
Lenka Ratajová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Komunikační mix vybrané značky na českém trhu
Andrea Kuthanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Komunikační mix e-shopu Sylviene
Julie Šťastná -
Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Alice Peroutková