Lenka Zajacová

Master's thesis

Vnímanie potenciálu AR filtrov v marketingovej komunikácii značiek

Vnímanie potenciálu AR filtrov v marketingovej komnunikácií značiek
Anotácia:
Cílem práce je prozkoumat vnímání potenciálu filtrů rozšířené reality v marketingové komunikaci značky z pohledu mediálních agentur, platforem sociálních médií a značek. Práce zkoumá, jaké jsou výhody či nevýhody AR filtrů oproti tradičním formátům, jaké jsou motivace či překážky jejich používání a jak se liší celkové vnímání AR filtrů mezi jednotlivými zainteresovanými stranami. Dále podrobně rozebírá …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to explore the perception of the potential of AR filters in brand marketing communication from the perspective of media agencies, social media platforms and brands. The diploma thesis explores what are the advantages or disadvantages of AR filters over traditional formats, what are the motivations or barriers to their use and how do the overall perceptions of them differ …viac
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je skúmanie vnímania potenciálu AR filtrov v marketingovej komunikácii značiek z pohľadu mediálnych agentúr, platforiem sociálnych sietí a značiek. Diplomová práca skúma aké sú výhody alebo nevýhody AR filtrov oproti tradičným formátom, aká je motivácia alebo prekážky ich využívania, a ako sa líši ich celkové vnímanie jednotlivými zúčastnenými stranami. Ďalej detailne rozoberá …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedúci: Martin Machek
  • Oponent: Anna Hospodárová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93735