Vnímanie potenciálu AR filtrov v marketingovej komunikácii značiek – Lenka Zajacová
Lenka Zajacová
Master's thesis
Vnímanie potenciálu AR filtrov v marketingovej komunikácii značiek
Vnímanie potenciálu AR filtrov v marketingovej komnunikácií značiek
Abstract:
Cílem práce je prozkoumat vnímání potenciálu filtrů rozšířené reality v marketingové komunikaci značky z pohledu mediálních agentur, platforem sociálních médií a značek. Práce zkoumá, jaké jsou výhody či nevýhody AR filtrů oproti tradičním formátům, jaké jsou motivace či překážky jejich používání a jak se liší celkové vnímání AR filtrů mezi jednotlivými zainteresovanými stranami. Dále podrobně rozebírá …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to explore the perception of the potential of AR filters in brand marketing communication from the perspective of media agencies, social media platforms and brands. The diploma thesis explores what are the advantages or disadvantages of AR filters over traditional formats, what are the motivations or barriers to their use and how do the overall perceptions of them differ …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je skúmanie vnímania potenciálu AR filtrov v marketingovej komunikácii značiek z pohľadu mediálnych agentúr, platforiem sociálnych sietí a značiek. Diplomová práca skúma aké sú výhody alebo nevýhody AR filtrov oproti tradičným formátom, aká je motivácia alebo prekážky ich využívania, a ako sa líši ich celkové vnímanie jednotlivými zúčastnenými stranami. Ďalej detailne rozoberá …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93735
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Anna Hospodárová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93735
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia vybraného zariadenia
Samuel Mišík -
Marketingová komunikácia a služby poskytované určitému trhovému segmentu
Zdenka Horváthová -
Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu
Angelika Škorníková -
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Interná marketingová komunikácia vo vybranej finančnej inštitúcii
Marianna Baluchová