Vnímanie potenciálu AR filtrov v marketingovej komunikácii značiek – Lenka Zajacová
Lenka Zajacová
Diplomová práce
Vnímanie potenciálu AR filtrov v marketingovej komunikácii značiek
Vnímanie potenciálu AR filtrov v marketingovej komnunikácií značiek
Anotace:
Cílem práce je prozkoumat vnímání potenciálu filtrů rozšířené reality v marketingové komunikaci značky z pohledu mediálních agentur, platforem sociálních médií a značek. Práce zkoumá, jaké jsou výhody či nevýhody AR filtrů oproti tradičním formátům, jaké jsou motivace či překážky jejich používání a jak se liší celkové vnímání AR filtrů mezi jednotlivými zainteresovanými stranami. Dále podrobně rozebírá …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to explore the perception of the potential of AR filters in brand marketing communication from the perspective of media agencies, social media platforms and brands. The diploma thesis explores what are the advantages or disadvantages of AR filters over traditional formats, what are the motivations or barriers to their use and how do the overall perceptions of them differ …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je skúmanie vnímania potenciálu AR filtrov v marketingovej komunikácii značiek z pohľadu mediálnych agentúr, platforiem sociálnych sietí a značiek. Diplomová práca skúma aké sú výhody alebo nevýhody AR filtrov oproti tradičným formátom, aká je motivácia alebo prekážky ich využívania, a ako sa líši ich celkové vnímanie jednotlivými zúčastnenými stranami. Ďalej detailne rozoberá …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93735
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Anna Hospodárová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93735
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia vybraného zariadenia
Samuel Mišík -
Marketingová komunikácia a služby poskytované určitému trhovému segmentu
Zdenka Horváthová -
Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu
Angelika Škorníková -
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Tradičná a moderná marketingová komunikácia vo finančnej inštitúcii
Janetta Melichová