Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka – Bc. Natálie Denisová
Bc. Natálie Denisová
Diplomová práce
Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Psychological aspects of in-store marketing and their influence on the decision marketing process of customers
Anotace:
Ve své diplomové práci se zbývám roli člověka jako spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují při nákupu zboží nebo služeb. Teoretická část mé práce je zaměřena na vlivy, působící na člověka. Také vysvětluje etapy rozhodování spotřebitele. Aplikační část je zaměřená na rozhodovací procesy spotřebitele, zjištění důvodů, které vedou zákazníka nakupovat v určitém obchodě a četnost jeho nákupu v daném …víceAbstract:
This master´s thesis is participating with role of human as a consumer. Try to tell what of influences by a multitude of factors with change his decision-making abilities towards service and product purchases. The theoretical part of this thesis is based on influence, which carry on the human. It explains individual stage of decision-making and shopping behaviors. In the practical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/osbhr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nástrojů influencer marketingu na rozhodovací proces hráčů počítačových her
Filip Krumpolec -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Petra Škopková -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků
Adam Potůček