Analýza vlivu rozhlasové reklamy na spotřebitele – Jakub Osmančík
Jakub Osmančík
Diplomová práce
Analýza vlivu rozhlasové reklamy na spotřebitele
Analysis of the Influence of Radio Advertising on Consumers
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena analýzu vlivu rozhlasové reklamy na spotřebitele. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou, obsahující charakteristiku trhu. Je zde popsán vývoj reklamního trhu, jeho ceníková hodnota, jednotlivé mediální reklamní trhy a ceny těchto reklamních prostorů. Dále byla práce zaměřena na teoretická východiska reklamy. V těch byla popsána její definice a funkce, jednotlivé …víceAbstract:
This thesis is focused on the analysis of the influence of radio advertising on consumers. The thesis is divided into two parts. The theoretical one, containing the characteristics of the market. It describes the evolution of the advertising market, its price value, the different media advertising markets and the prices of these advertising spaces. Furthermore, the thesis focused on the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149797
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)
Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova