Práce pedagogického asistenta v hodinách matematiky u žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Barbora Mišejková
Bc. Barbora Mišejková
Diplomová práce
Práce pedagogického asistenta v hodinách matematiky u žáků se specifickými poruchami učení
The role of teaching assistant for children with learning disabilities in math lessons
Anotace:
Diplomová práce „Práce pedagogického asistenta v hodinách matematiky u žáků se specifickými poruchami učení“ se zabývá možnostmi podpory žáků se specifickými poruchami učení v hodinách matematiky. Cílem práce je analýza chyb v algebře u čtyř žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich možná eliminace ze strany asistenta pedagoga. Práce nás nejdříve seznámí s náplní práce asistenta pedagoga …víceAbstract:
Diploma thesis “The role of teaching assistant in math lessons for children with learning disabilities” deals with the possibilities of supporting the children with specific learning needs in the lessons of mathematics. The aim of the thesis is to analyse the mistakes in algebra made by four pupils with special educational needs and their possible elimination by the teaching assistant. The thesis first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qllwd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová