Respektující komunikace učitele a dítěte v montessori školce – Bc. et Bc. Zuzana Pospíšilová
Bc. et Bc. Zuzana Pospíšilová
Bakalářská práce
Respektující komunikace učitele a dítěte v montessori školce
A respectful communication between teachers and children in Montesorri kindergarten
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá základními principy Montessori pedagogiky s ohledem na komunikaci mezi dítětem a učitelem. Praktická část přináší kvalitativní výzkum, který se snaží odpovědět na otázku, jakou reakci dětí vyvolává respektující komunikace při řešení konfliktů.Abstract:
The theoretical part of this bachelor thesis deals with the fundamental principles of Montessori education in relation to the communication between a child and a teacher. The practical part will provide the qualitative research which will answer the question of children's reaction to a respectful communication while dealing with conflicts.Klíčová slova
komunikace dítě učitel Montessori pedagogika Maria Montessori svoboda samostatnost připravené prostředí výchova psychika respektující komunikace výzkum communication child teacher Montessori education freedom independence prepared environment upbringing psyche respectful communication research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xqp38/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Milan Valach, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Přínos respektující komunikace v mateřské škole
Monika VORÁČOVÁ -
Respektující přístup a nenásilná komunikace v MŠ
Eva Jakešová -
RESPEKTUJÍCÍ KOMUNIKACE MEZI UČITELKOU A DĚTMI
Adéla Petrovická -
Respektující přístup a efektivní komunikace v mateřské škole
Tereza SASKA KADÁROVÁ -
Užití efektivní komunikace v mateřské škole typu montessori a v církevní mateřské škole
Martina HOMOLOVÁ -
Program Slyšet jinak a Montessori pedagogika
Kateřina SKŘEBSKÁ -
Komunikace rodičů s pedagogy na montessori školách
Alžběta HABÁNÍKOVÁ -
Využití Montessori přístupu v oblasti podpory a rozvoje komunikace u vybraných dětí s narušenou komunikační schopností
Nikola TOMISOVÁ