Bc. Petra Lespuchová

Bakalářská práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené společnosti A1 czech s. r. o.. V první části práce je věnována pozornost konkurenci a konkurenceschopnosti, teorii marketingu, segmentaci trhu, hodnotě pro zákazníka, marketingovému mixu a marketingovým analýzám. Druhá část práce je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho konkurence, která je následně …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on utilization of the marketing for increasing of competitiveness of chosen company A1 czech s. r. o.. In the first part of the thesis, the attention is paid to the concepts like competition, competitiveness, marketing theory, market segmentation, customer value, marketing mix and marketing analysis. The second part of the thesis is focused on analysis of the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Lucie Floriánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting