Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Petra Lespuchová
Bc. Petra Lespuchová
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené společnosti A1 czech s. r. o.. V první části práce je věnována pozornost konkurenci a konkurenceschopnosti, teorii marketingu, segmentaci trhu, hodnotě pro zákazníka, marketingovému mixu a marketingovým analýzám. Druhá část práce je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho konkurence, která je následně …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on utilization of the marketing for increasing of competitiveness of chosen company A1 czech s. r. o.. In the first part of the thesis, the attention is paid to the concepts like competition, competitiveness, marketing theory, market segmentation, customer value, marketing mix and marketing analysis. The second part of the thesis is focused on analysis of the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/qq7kl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Lucie Floriánová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv jednotlivých nástrojů marketingového mixu na konkurenceschopnost nehtového studia.
Gabriela Ďurišová -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketingový mix služeb hotelu The National
Nikola Ptáčková -
Marketingový mix hotelu Sáva
Iva Pospíšilová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka