Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Petra Lespuchová
Bc. Petra Lespuchová
Bachelor's thesis
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené společnosti A1 czech s. r. o.. V první části práce je věnována pozornost konkurenci a konkurenceschopnosti, teorii marketingu, segmentaci trhu, hodnotě pro zákazníka, marketingovému mixu a marketingovým analýzám. Druhá část práce je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho konkurence, která je následně …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on utilization of the marketing for increasing of competitiveness of chosen company A1 czech s. r. o.. In the first part of the thesis, the attention is paid to the concepts like competition, competitiveness, marketing theory, market segmentation, customer value, marketing mix and marketing analysis. The second part of the thesis is focused on analysis of the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/qq7kl/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Lucie Floriánová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv jednotlivých nástrojů marketingového mixu na konkurenceschopnost nehtového studia.
Gabriela Ďurišová -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketingový mix služeb hotelu The National
Nikola Ptáčková -
Marketingový mix hotelu Sáva
Iva Pospíšilová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka