Bc. Petra Lespuchová

Bachelor's thesis

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené společnosti A1 czech s. r. o.. V první části práce je věnována pozornost konkurenci a konkurenceschopnosti, teorii marketingu, segmentaci trhu, hodnotě pro zákazníka, marketingovému mixu a marketingovým analýzám. Druhá část práce je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho konkurence, která je následně …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on utilization of the marketing for increasing of competitiveness of chosen company A1 czech s. r. o.. In the first part of the thesis, the attention is paid to the concepts like competition, competitiveness, marketing theory, market segmentation, customer value, marketing mix and marketing analysis. The second part of the thesis is focused on analysis of the current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Lucie Floriánová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting