Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace – Ing. Jana Peffková
Ing. Jana Peffková
Bachelor's thesis
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
Market segmentation according to lifestyle and value orientation
Anotácia:
Bakalářská práce na témá Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace klade důraz na účelné rozdělení trhu podle různých životních stylů spotřebitelů. Základem je pochopení podstaty a skladby jednotlivých segmentů, které vedou ke zvolení vhodné komunikační strategie a získání zákazníka. Práce analyzuje jednotlivé způsoby segmentace trhu z hlediska životního stylu a hodnotové orientace …viacAbstract:
This Bachelor´s thesis theme Market segmentation according to life style and value oriantation is keen on racional use of market segmentation of consumer´s different lifestyles. The base is to understand the principle and composition of individual segments, which leads to choosing the right communication strategy and winning the consumers over. This thesis analyses individual ways of market segmentation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yx76q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Ulzhalgas Ordabek -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová -
Marketingové aspekty podpory zdravého životního stylu a veganství
Václava Smetanová -
Proměny životního stylu – predátorský hédonismus nebo dobrovolná skromnost?
Olga Maříková -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Ekaterina Tsvetkova