Bc. Zuzana Kroužková

Diplomová práce

Vliv barev a jeho využití v marketingu

Influence of color and its use in marketing
Anotace:
Na základě stanoveného cíle diplomové práce, kterým je zjištění, které barvy mají psychologický vliv na vnímání a rozhodování cílové osoby, se v první části práce věnuji marketingu, jelikož je východiskem pro zpracování této diplomové práce, dále reklamě a její psychologii, což je pro tuto práci taktéž podstatné. Věnuji se také charakteristice barev a jejich psychologii, pro upřesnění, jaký význam …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to find out which colors have a psychological impact on the perception and decision of the target person. In the first part I deal with marketing, because the starting point for the processing, and its advertising and psychology, which is also essential. I also deal with the characteristics of the colors and their psychology, specifically with the importance a particular …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní