Vliv barev a jeho využití v marketingu – Bc. Zuzana Kroužková
Bc. Zuzana Kroužková
Diplomová práce
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Influence of color and its use in marketing
Anotace:
Na základě stanoveného cíle diplomové práce, kterým je zjištění, které barvy mají psychologický vliv na vnímání a rozhodování cílové osoby, se v první části práce věnuji marketingu, jelikož je východiskem pro zpracování této diplomové práce, dále reklamě a její psychologii, což je pro tuto práci taktéž podstatné. Věnuji se také charakteristice barev a jejich psychologii, pro upřesnění, jaký význam …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out which colors have a psychological impact on the perception and decision of the target person. In the first part I deal with marketing, because the starting point for the processing, and its advertising and psychology, which is also essential. I also deal with the characteristics of the colors and their psychology, specifically with the importance a particular …víceKlíčová slova
Marketing reklama psychologie reklamy psychologie barev barvy reklamní agentury marketingový specialisté dotazníkové šetření experiment. Marketing advertising psychology of advertising psychology of colors colors advertising agencies marketing specialists questionnaire survey experiment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n9zuf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Reklamní předměty z pohledu psychologie
Lucie Kaválková -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas
Elvina Mambetova