Didaktická technika jako faktor zvyšování účinnosti práce učitele – Hana Velíšková
Hana Velíšková
Bakalářská práce
Didaktická technika jako faktor zvyšování účinnosti práce učitele
Didactic technique as a factor in increasing the effectiveness of teacher's work
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Didaktická technika jako faktor zvyšování účinnosti práce učitele je zaměřena na používání didaktické techniky během procesu vyučování. Cílem bakalářské práce je prokázat vyšší účinnost a kvalitu výuky s využitím didaktické techniky. K tomuto zjišťování docházelo pomocí metodických nástrojů v podobě dotazníkového šetření, pozorování žáků během vyučování a neformálních rozhovorů …víceAbstract:
Bachelor thesis Didactic technology as a factor for increasing the effectiveness of the teacher is focused on the use of educational technology in the teaching process. The aim of the thesis is to demonstrate higher efficiency and quality of teaching using teaching techniques. Discovery was conducted using methodological tools in the form of a questionnaire survey , observation of students during lessons …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Milan Slavík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Use of Suggestopedia as an Inspiration for teaching English with focus on Pronunciation
Kateřina Jezdinská -
Současný stav předmětu technická výchova na základních školách na Vyškovsku
Radka Lefnerová -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2
Dominika Randáčková -
Příprava na vyučování očima učitelů v pedagogické praxi
Iva MACHOVCOVÁ -
Srovnání subjektivních názorů dětí a rodičů na přípravu na vyučování z hlediska větší či menší pracovní vytíženosti rodičů
Lenka Brantová -
Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Miroslava Kůpová
Název
Vložil
Vloženo
Práva