Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní – Bc. Jan Dvořáček
Bc. Jan Dvořáček
Master's thesis
Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní
The Viral Marketing - the Analysis of Possibilities of unctional Usage of viral Campaigns
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou virálního marketingu a jeho možným využitím v rámci kampaní vysokých škol. V první, teoretické, části diplomové práce jsou představena nezbytná teoretická východiska virálního marketingu se zaměřením na aktuální trendy v dané oblasti. Praktická část práce se věnuje analýze a komparaci vybraných virálních videokampaní vysokých škol a dále je v této části …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of viral marketing and its potential utilization within the campaigns of universities. In the first, theoretical, part of the thesis an overview of the theoretical bases of viral marketing with a focus on actual trends in this area are introduced. The practical part of the thesis is devoted to the analysis and comparison of selected viral video campaigns of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁČEK, Jan. \textit{Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/tfrwnt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dvořáček, Jan. Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Propagace Vysoké školy polytechnické Jihlava
Anna Benedikovičová -
Metody propagace vysokých škol
Lenka Mládková -
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Jitka Zapletalová -
Propagace vědy na vysokých školách v ČR
Zora Zelená -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Propagace hudebních festivalů v České republice
Tereza Voborská