Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol – Jitka Zapletalová
Jitka Zapletalová
Bakalářská práce
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Viral Videos as Promotional Tool of Universities.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na virální videa či kampaně vysokých škol, které používají vysoké školy pro propagaci. V teoretické části je popsán vývoj vysokých škol a marketingové řízení vysokých škol. Práce se věnuje také demografickému vývoji a komunikaci s cílovou skupinou. Hlavní část teorie popisuje virální marketing, formy virálního marketingu a virální video. V praktické části práce jsou …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines the use of viral videos by institutions of higher education in their promotional campaigns. In the theoretical part there is a description of the development of higher education institutions and the development of their marketing management. The thesis also explores the development of the target demographic and communication with the target group. The main theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Milan Banyar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAPLETALOVÁ, Jitka. \textit{Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol} [online]. Zlín, 2017 [cit. 2023-03-28]. Dostupné z: https://theses.cz/id/m4vyi8/. Bakalářská práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. Vedoucí práce PhDr. Milan Banyar, Ph.D.
Jak správně citovat práci
Zapletalová, Jitka. Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Virální marketing v pivovarnickém průmyslu
Adam Mlýnek -
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
Alena Pumprová -
Virální online marketing
Michaela Hlávková -
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Andrea SALÁKOVÁ