Komparácia spotrebiteľov vína na slovenskom a maďarskom trhu – Bc. Karin Kovácsová
Bc. Karin Kovácsová
Bakalářská práce
Komparácia spotrebiteľov vína na slovenskom a maďarskom trhu
Comparison of Wine Consumers on the Slovak and Hungarian Markets
Abstract:
Topic of the bachelor’s thesis is the comparison of wine consumers on the Slovak and Hungarian markets. The aim of the thesis is the analysis of the wine consuming markets in Slovakia and Hungary and their following comparison and differentiation. To fulfill the aim of the thesis, data is collected via questionnaires and then analysed. Questionnaires are created in both Slovak, and Hungarian language …víceAbstract:
Témou bakalárskej práce je Komparácia spotrebiteľov vína na maďarskom a slovenskom trhu. Cieľom tejto práce je analýza a následná komparácia spotrebiteľov vína na slovenskom a maďarskom trhu a tiež zistenie hlavných diferencií medzi spotrebiteľmi týchto krajín. Vybrané metódy použité na splnenie daných cieľov sú zber a vyhodnotenie dát z dotazníkov a ich následné porovnávanie. Dotazníky boli vyhotovené …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/gh4rl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2019
- Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁCSOVÁ, Karin. \textit{Komparácia spotrebiteľov vína na slovenskom a maďarskom trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/tftd7d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Consumer Behavior: An economical and marketing overview between the actual American and Czech consumer
Jorge Andres Lopez Ramos -
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová -
Effect of email marketing on consumer choice
Petra Sukeníková -
Ukrainian wine production and consumption
Kateryna Kapranova -
Analýza trhu vína v ČR
Anisa Nagina -
Consumer behaviour on the wine market compared in selected countries of the EU
Dagmar Fialová -
Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market
Jakub Vičík