Daniel Brokl

Bachelor's thesis

Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci

Metaverse and Possibilities of Its Usage in Marketing Communications
Abstract:
Tato práce se zabývá metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. V teoretické části se zabývá metaversem a marketingovou komunikací, historií metaverse a jednotlivými metaverse světy. V praktické části práce je proveden kvantitativní i kvalitativní výzkum na vzorku uživatelů, který zkoumá jejich vnímání marketingové komunikace v metaverse. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V …more
Abstract:
This thesis deals with the metaverse and its potential for use in marketing communication. In the theoretical part, it discusses the metaverse and marketing communication, the history of the metaverse, and individual metaverse worlds. The practical part of the thesis involves both quantitative and qualitative research on a sample of users, examining their perceptions of marketing communication in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Brokl, Daniel. Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications