Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci – Daniel Brokl
Daniel Brokl
Bachelor's thesis
Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci
Metaverse and Possibilities of Its Usage in Marketing Communications
Abstract:
Tato práce se zabývá metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. V teoretické části se zabývá metaversem a marketingovou komunikací, historií metaverse a jednotlivými metaverse světy. V praktické části práce je proveden kvantitativní i kvalitativní výzkum na vzorku uživatelů, který zkoumá jejich vnímání marketingové komunikace v metaverse. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V …moreAbstract:
This thesis deals with the metaverse and its potential for use in marketing communication. In the theoretical part, it discusses the metaverse and marketing communication, the history of the metaverse, and individual metaverse worlds. The practical part of the thesis involves both quantitative and qualitative research on a sample of users, examining their perceptions of marketing communication in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BROKL, Daniel. \textit{Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/tfwg3a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brokl, Daniel. Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová virtuální komunikace společnosti Top4Sport
Dominika Boháčková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Návrh marketingové komunikace nizozemské společnosti pro český trh
Jiří Vihnálik -
Marketingová komunikace
Johana Kůtová -
Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku
Šárka Holubová -
Virtuální realita jako legitimní alternativní realita a její projevy v lokálním prostředí.
Robin Langer