Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny – Ing. Tomáš Koula
Ing. Tomáš Koula
Bakalářská práce
Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny
The marketing communication of an independent music band
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny“ je implementace marketingových postupů do marketingové komunikace nezávislých hudebních skupin při zohlednění vlivu současných proměnných faktorů na celý hudební průmysl. Teoretická část má za úkol objasnit současný stav hudebního průmyslu, vliv digitálních médií na tento stav a aktuální trendy v prezentaci a propagaci populární …víceAbstract:
The main intention of this dissertation named „Marketing communication of an independent music band“ is implementing marketing routines into marketing communication of independent music bands considering the influence of various contemporary factors on the music industry as a whole. The theoretical part of the dissertation illustrates the present-day state of the music industry, influence of digital …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o4l9f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace nezávislé lékárny
Radek STEKLÝ -
Charitativní projekt, jako svébytný nástroj marketingové komunikace
Barbora Černá -
Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny
Lukáš Hanke -
Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU
Kateřina Janotová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova