Dominik Chovanec
Bachelor's thesis
A Business Plan for a Wine Shop
A Business Plan for a Wine Shop
Abstract:
The major objective of this bachelor's thesis was to compile the business plan for a wine shop, which should be located in the area of Uherský Brod. The thesis is divided into two parts, that are theoretical and practical. The primary mission was to detect whether the project is feasible and has the ability to join the market, which is affected by the worldwide pandemic. In the theoretical part of …moreAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavení podnikatelského plánu na založení vinárny, která by se měla nacházet v Uherském Brodě. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou a praktickou. Primárním úkolem bylo zjistit, zda je projekt realizovatelný a také schopen se uchytit na trhu ovlivněném celosvětovou pandemií. V teoretické části se nachází vysvětlení základních pojmů jako je podnikání …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chovanec, Dominik. A Business Plan for a Wine Shop. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý