Dominik Chovanec
Bakalářská práce
A Business Plan for a Wine Shop
A Business Plan for a Wine Shop
Abstract:
The major objective of this bachelor's thesis was to compile the business plan for a wine shop, which should be located in the area of Uherský Brod. The thesis is divided into two parts, that are theoretical and practical. The primary mission was to detect whether the project is feasible and has the ability to join the market, which is affected by the worldwide pandemic. In the theoretical part of …víceAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavení podnikatelského plánu na založení vinárny, která by se měla nacházet v Uherském Brodě. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou a praktickou. Primárním úkolem bylo zjistit, zda je projekt realizovatelný a také schopen se uchytit na trhu ovlivněném celosvětovou pandemií. V teoretické části se nachází vysvětlení základních pojmů jako je podnikání …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chovanec, Dominik. A Business Plan for a Wine Shop. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý