Jan DOHNÁLEK

Bachelor's thesis

Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr

An analysis of marketing activities in microregion Nový Dvůr
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr. První část mé bakalářské práce je zaměřena na vývoj marketingu, marketing regionu, klasický marketingový mix a rozšířený marketingový mix. V druhé části jsem se zaměřil na základní charakteristiku mikroregionu Nový Dvůr a následně na jeho analýzu marketingo-vých aktivit. Na závěr jsou navrhnuty doporučení vedoucí …viac
Abstract:
The bachelor assignment deals with analysis of marketing activities in microregion New Court. The first issue of my bachelor assignment is oriented on development of marketing, regional marketing, classical marketing mix and extensive marketing mix. The second issue of my bachelor assignment is oriented on basic characteristic of microregion New Court and its analysis of marketing activities. The conclusion …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 22235

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOHNÁLEK, Jan. Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics