Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr – Jan DOHNÁLEK
Jan DOHNÁLEK
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr
An analysis of marketing activities in microregion Nový Dvůr
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr. První část mé bakalářské práce je zaměřena na vývoj marketingu, marketing regionu, klasický marketingový mix a rozšířený marketingový mix. V druhé části jsem se zaměřil na základní charakteristiku mikroregionu Nový Dvůr a následně na jeho analýzu marketingo-vých aktivit. Na závěr jsou navrhnuty doporučení vedoucí …viacAbstract:
The bachelor assignment deals with analysis of marketing activities in microregion New Court. The first issue of my bachelor assignment is oriented on development of marketing, regional marketing, classical marketing mix and extensive marketing mix. The second issue of my bachelor assignment is oriented on basic characteristic of microregion New Court and its analysis of marketing activities. The conclusion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22235
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOHNÁLEK, Jan. Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity v oblasti mikroregionu Moravský kras
Sabina Závišková -
Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království
Natalie Chramostová -
Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko
Tereza Frenzlová -
Analýza marketingových aktivit mikroregionu Lipensko
František ŠKOLOUDÍK -
Mikroregion Bystřicko - cílová destinace pro sportovně založené návštěvníky
Lucie Špačková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix a jeho využití v regionu Benešovsko
Lucie Kobiánová -
Vyhodnocení marketingových aktivit hospodářsky postiženého regionu - okres Most
Michaela Pechová