Marketingová komunikace vybraného zařízení – Bc. Diana Weinlichová
Bc. Diana Weinlichová
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybraného zařízení
Marketing communication in the choosen company
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o marketingové činnosti a komunikaci e-shopu Shakk.cz s módou a oblečením. Marketingová činnost tohoto subjektu se zaměřuje především na sociální síť Facebook a cílem této práce je komparativní analýza nastavování reklamních kampaní, sad reklam a reklam v rámci Facebook Business Manageru, tedy v nástroji pro správu podnikatelské činnosti pro tuto sociální síť. V práci …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing activities and communication of Shakk.cz e-shop with fashion and clothing. The marketing activity of this subject focuses primarily on Facebook social network and the aim of this thesis is a comparative analysis of setting up advertising campaigns, sets of ads and advertisements within Facebook Business Manager, a tool for managing business for this social network …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13105/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WEINLICHOVÁ, Diana. \textit{Marketingová komunikace vybraného zařízení}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/tg1jt2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Návrh inovace reklamy e-shopu na platformě Facebook Business Manager
Ondřej Richter -
Facebook jako účinný reklamní nástroj
Tomáš KELLNER -
Facebook jako marketingový nástroj v komunikaci značky
Dominika Spáčilová -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Návrh online reklamní kampaně
Zuzana Popadičová -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková