Cena jako faktor konkurence v hotelnictví – Bc. Alexandra Kheysman
Bc. Alexandra Kheysman
Diplomová práce
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Price as competitive factor in hotel industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá cenovou konkurencí v oblasti hotelnictví v hlavním městě České republiky – Praze. Práce vychází ze tři části: teoretické, analytické a návrhové. První část je teoretická. Vychází z teoretických informací, které jsem získávala z odborné literatury a z internetu. Hlavně to jsou: základní informace o hotelnictví, analýza trhu a tržního mechanismu, informace o konkurenčním prostředí …víceAbstract:
The graduation thesis deals with price rivalry in hotel management business in the capital of the Czech Republic – Prague. The work consists of three parts : a theoretical part, an analytical one, and a project section. The first part treats that theoretical information which was found in professional literature and the Internet, the principal things being: basic facts about hotel industry, the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13129/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KHEYSMAN, Alexandra. \textit{Cena jako faktor konkurence v hotelnictví}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/tg3z6m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Radim Kaloč -
Metoda cenové tvorby a cenová politika
Petr TRNKA -
Cenová politika pražských hotelů se zaměřením na luxusní hotelový trh
Kamil Saňák -
Cenová politika podniku zabývajícího se výrobou potrubních armatur
Kateřina Uhrincová -
Strategie cenové politiky podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Viktoriya Korchagina -
Cenová politika na Internetu
Karel Lohr -
Cenová politika na Internetu se zaměřením na cenové agregátory
Tomáš Pešek -
A Tour from Prague to the Vysočina Region and Back - Price Calculation
Michal Muránský