Analýza komunikace v místě prodeje na trhu čokolády – Veronika Ciupková
Veronika Ciupková
Diplomová práce
Analýza komunikace v místě prodeje na trhu čokolády
Communication measurement at the point of sale on the chocolate market
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat cenovou úroveň produktů Milka společnosti Kraft Foods ČR, s. r. o. a také do jaké míry jsou využívány POS materiály a podpory prodeje.Pro realizovaný výzkum byla zvolena metoda opakovaného pozorování ve 30 maloobchodních prodejnách v Ostravě, Hranicích, Přerově, Jeseníku a Mikulovicích.Úkolem bylo navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení postavení společnosti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2008
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/69240
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace v místě prodeje v automobilovém průmyslu
Ondřej Smetana -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
Lucie Havránková -
Užití efektivní komunikace v mateřské škole typu montessori a v církevní mateřské škole
Martina HOMOLOVÁ -
Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
Barbora Žáková