David Tůma
Diplomová práce
Segmentace trhu kávy
Segmentation of the coffee market
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza a segmentace trhu kávy V České republice na základě postižení podobností mezi uživateli kávy. Odkrytí tržních segmentů a jejich rozvoj je proveden v softwarovém programu Data Analyzer a statistickém programu PASW. Unikátní agenturní data kontinuálního výzkumu MML-TGI poskytla společnost Median s.r.o. Primární data byla získána v dotazníkovém šetření. Cílem práce …víceAbstract:
This Master's Thesis is focused on analysis of segmentation of the coffee market in the Czech Republic based on similarities and differences between users of coffee. Uncovering segments and development was carried out in a software program Data Analyzer and PASW using data from primary research and unique agency research MML-TGI of company Median s.r.o. The theoretical part presented problems, approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44290
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Tomáš Petruška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44290
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
Dalits in the Light of Dhamma: Tension between Tradition and Modernity as a Shaping Process of the Collectiveness of Ambedkarite Buddhists
Tereza Menšíková -
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu zdravého stravování
Eldar Irzhanov -
Segmentace trhu čokolády v České republice
Barbora Květoňová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Svatopluk Hybš