Využitie internetového marketingu v propagácii destinácie Slovensko – Jaroslava Jutková
Jaroslava Jutková
Master's thesis
Využitie internetového marketingu v propagácii destinácie Slovensko
Využití internetového marketingu v propagaci destinace Slovensko
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu a jeho využití v propagaci cestovního ruchu na Slovensku. Popisuje možnosti propagace destinace cestovního ruchu, porovnáva typy médií a blíže se zaměřuje na internet jako marketingové médium. Představuje vybrané nástroje internetového marketingu nejlépe aplikovatelné pro propagaci destince. Zaměřuje se rovněž na subjekty propagující cestovní …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the internet marketing and its use in promoting tourism in Slovakia. It describes forms of promotion of a tourism destination, compares different media types and focuses more on the internet as a marketing medium. Selection of the best internet marketing tools applicable for destination promotion are presented. It also introduces Slovak tourism entities and the most important …viacAbstract:
Diplomová práca sa venuje téme internetového marketingu a jeho využitia v propagácii cestovného ruchu na Slovensku. Popisuje možnosti propagácie destinácie cestovného ruchu, porovnáva typy médií a bližšie sa zameriava na internet ako marketingové médium. Predstavuje vybrané nástroje internetového marketingu najlepšie aplikovateľné pre propagáciu destinácie. Zameriava sa tiež na subjekty propagujúce …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26512
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedúci: Jana Valentová
- Oponent: Veronika Rojkovičová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26512
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
Laura Palková -
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingová komunikácia lyžiarskych stredísk na príklade Slovenska a Rakúska
Martina Durkajová -
Event marketing vybranej turistickej destinácie mesta Brno- Vila
Michal Hollý