Jozef Palasthy
Diplomová práce
Marketing v církvi ICF
Marketing in ICF Church
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navržení marketingových možností pro církev ICF Praha především na základě vlastního výzkumu. Teoretická část práce je zaměřena na popis a vysvětlení marketingových kategorií a jejich specifik pro církevní oblast. Za krátkým historickým úvodem proloženým marketingovými pojmy se nachází objasnění hlavních specifik marketingových kategorií, jako jsou vývoj marketingové filozofie …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is a proposal of marketing opportunities for ICF Prague Church, mainly based on the own research. The theoretical part is focused on marketing categories and their specifics for church area. Behind the brief historical introduction interlaced with marketing concepts is an explanation of the main specifics of marketing categories such as development of marketing philosophy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Geopolitika katolické církve. Mentální mapa světa podle nejvyšších představitelů církve
Jana Hovorková -
Kvalitativní výzkum dat z elektronických médií týkajících se majetkového vyrovnání s církvemi v oblasti lesnictví
Šárka Englártová -
Vliv příběhů o mučednících na vývoj místní čínské katolické církve
Vojtěch Jindra