Jozef Palasthy

Diplomová práce

Marketing v církvi ICF

Marketing in ICF Church
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navržení marketingových možností pro církev ICF Praha především na základě vlastního výzkumu. Teoretická část práce je zaměřena na popis a vysvětlení marketingových kategorií a jejich specifik pro církevní oblast. Za krátkým historickým úvodem proloženým marketingovými pojmy se nachází objasnění hlavních specifik marketingových kategorií, jako jsou vývoj marketingové filozofie …více
Abstract:
The subject of this diploma thesis is a proposal of marketing opportunities for ICF Prague Church, mainly based on the own research. The theoretical part is focused on marketing categories and their specifics for church area. Behind the brief historical introduction interlaced with marketing concepts is an explanation of the main specifics of marketing categories such as development of marketing philosophy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78492

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma