Radek Matas

Bakalářská práce

Kategorizace služeb z business a IT hlediska

Services categorization from business and IT perspective
Anotace:
S rychlejším technologickým pokrokem mají služby stále větší podíl na tvorbě HDP států. Otázkou je, zda jsou služby správně a dostatečně podporovány dostupnými prostředky informačních technologií. Práce bude příspěvkem k rozvoji nově vznikajícího akademického oboru Service Science, Management and Engineering zabývajícího se právě studiem služeb a stane se jeho součástí. Smysl kategorizace služeb je …více
Abstract:
With rapid technological progress, the services' share of national GDP is still increasing. The question is, whether the services are properly and sufficiently supported by available information technology instruments. This thesis will be a contribution to the development in the new academic branch called Service Science, Management and Engineering which is concerned with studying of services and it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2009
  • Vedoucí: Lukáš Burkoň
  • Oponent: Jiří Feuerlicht

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14710