Přístupy učitelů primární školy ve výuce anglického jazyka v malotřídní a plnoorganizované škole – Zuzana KADULOVÁ
Zuzana KADULOVÁ
Diplomová práce
Přístupy učitelů primární školy ve výuce anglického jazyka v malotřídní a plnoorganizované škole
The Approaches of Primary School Teachers in English Language Teaching in Incomplete and Full-organized school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výukové metody, které učitelé anglické jazyka na 1. stupni ZŠ používají. Teoretická část práce obsahuje popis kurikulárních dokumentů, vyučování a problematiku malotřídních škol. Empirickou část tvoří metodologie a vlastní pedagogický výzkum, který byl sestaven z dotazníkového šetření.Abstract:
The diploma thesis is based on primary teacher's teaching methods in English teaching. The theoretical part contains description of curriculum documents, teaching and problematics of Incomplete schools. The empirical part describes the methodology and realization of pedagogy research based on survey.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADULOVÁ, Zuzana. \textit{Přístupy učitelů primární školy ve výuce anglického jazyka v malotřídní a plnoorganizované škole}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/th0bs6/.
Jak správně citovat práci
KADULOVÁ, Zuzana. Přístupy učitelů primární školy ve výuce anglického jazyka v malotřídní a plnoorganizované škole. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Organizační formy vyučování z hlediska komunikace na 2. stupni ZŠ
Eva MICHALČÍKOVÁ -
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Náplň činnosti učitele na 1. stupni základní školy plnoorganizované a školy malotřídní
Terezie KAŇÁKOVÁ -
Vybrané výukové metody při výuce Ošetřovatelství na SZŠ
Barbora Blažejovská -
Výukové metody studentů učitelství
Veronika Laura Boháčková -
Výukové metody v odborných předmětech na střední škole
František Bílý
Název
Vložil
Vloženo
Práva