DOPADY DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ NA LIDSKÉ ROZHODOVÁNÍ V KONTEXTU BEHAVIORÁLNÍ EKONOMIE – Veronika Širlová
Veronika Širlová
Diplomová práce
DOPADY DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ NA LIDSKÉ ROZHODOVÁNÍ V KONTEXTU BEHAVIORÁLNÍ EKONOMIE
The impact of digital technologies on human decision making in the context of behavioral economics
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem digitálních technologií, konkrétně chytrých telefonů a mobilních aplikací, na lidské rozhodování, v kontextu behaviorální ekonomie. Práce analyzuje současné časové období a čerpá z výzkumů provedených v druhé dekádě 21. století. Zkoumanou hypotézou práce je, že používání nástroje v podobě chytrého telefonu a mobilních aplikací vede jednotlivce směrem k tzv. hlavnímu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the influence of digital technologies, specifically smartphones and mobile applications, on human decision-making, in the context of behavioral economics. The work analyzes the current time period and draws on researches conducted in the second decade of the 21st century. The researched hypothesis of the thesis is that the use of tools in the form of smartphones and mobile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84093
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Miroslav Ševčík
- Oponent: Pavel Štěpánek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84093
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Využití principů behaviorální ekonomie v herním průmyslu se zaměřením na jednotlivé obchodní modely
Tereza Matulová -
Dopady digitálních technologií na lidské rozhodování v kontextu behaviorální ekonomie
Jan Vojkůvka -
Dopady digitálních technologií na lidské rozhodování v kontextu behaviorální ekonomie
Michael Schödel -
Interní marketing z pohledu psychologie
Klára Odehnalová -
Psychologie osobnosti ve službách
Markéta Reptová -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Problematika internetu věcí (Internet of things) v trestné činnosti
Štěpán Rak