Výuka algoritmického myšlení založená na programovacím jazyce SCRATCH – Michaela Hrdinová
Michaela Hrdinová
Bachelor's thesis
Výuka algoritmického myšlení založená na programovacím jazyce SCRATCH
Teaching of algorithmic thinking based on SCRATCH programming language
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá výukou algoritmického myšlení a základů programování na víceletém gymnáziu. Cílem práce je představit programovací jazyk Scratch rodičům, dětem a učitelům a rozšířit tak povědomí o tomto jazyce. Teoretická část se zaměřuje na stávající situaci výuky programování v České republice a v zahraničí. Praktická část představuje soubor pracovních listů, které byly ověřeny ve …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10783
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
- Vedúci: PhDr. Michal Musílek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Voborník, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Matematika / Informatika se zaměřením na vzdělávání, Matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální programovací jazyk
Zdeněk VÍDEŇSKÝ -
Učební pomůcka pro výuku základů algoritmizace
Tomáš Jurič -
Řešené úlohy z oblasti zpracování informací: algoritmizace úloh
Martin Majer -
Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování
Pavel Tvrzník -
Koncept výuky algoritmizace na víceletém gymnázium
Dominik MICHALEC -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Audiovizuální prostředky jako podpora výuky programování ve SCRATCHi
Ondřej KUBÍK -
Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů
Kristýna HOLEČKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva