Bc. Šimeček Šimeček

Bakalářská práce

Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy

Optimization of online marketing communication of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit online marketingovou komunikaci vybrané firmy a následně popsat možná zlepšení v dané oblasti. V první kapitole jsou vymezena základní teoretická východiska marketingové komunikace. V druhé kapitole jsou vymezeny online nástroje marketingové komunikace. Ve třetí kapitole je představena daná firma, vznik firmy, v jakém odvětví se pohybuje, personální zastoupení společnosti …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the online marketing communication of the selected company and describe possible improvements in this section. The first chapter defines the basic theoretical basis of marketing communication. The second chapter defines the instruments of online marketing communication. The third chapter introduces the company, its establishment and industry, personnel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ggwh8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Mikšík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné