Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy – Bc. Šimeček Šimeček
Bc. Šimeček Šimeček
Bakalářská práce
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Optimization of online marketing communication of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit online marketingovou komunikaci vybrané firmy a následně popsat možná zlepšení v dané oblasti. V první kapitole jsou vymezena základní teoretická východiska marketingové komunikace. V druhé kapitole jsou vymezeny online nástroje marketingové komunikace. Ve třetí kapitole je představena daná firma, vznik firmy, v jakém odvětví se pohybuje, personální zastoupení společnosti …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the online marketing communication of the selected company and describe possible improvements in this section. The first chapter defines the basic theoretical basis of marketing communication. The second chapter defines the instruments of online marketing communication. The third chapter introduces the company, its establishment and industry, personnel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ggwh8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Mikšík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta -
The Comparative Analysis of On-Page and Off-Page Search Engine Optimization Methods on Website Rankings and Business Outcomes
Kundan Verma -
The Impact of Search Engine Optimization (SEO) on Online Sales in the Retail Industry
Vishal Vikramsingh Vaghela -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský