Co vypovídají ,,nicky" na internetových chatech o jejich nositelích – Mgr. Viktor Řežábek
Mgr. Viktor Řežábek
Diplomová práce
Co vypovídají ,,nicky" na internetových chatech o jejich nositelích
What do nicknames in internet chats tell about their wearers
Anotace:
V této práci jsme si dali za cíl lépe proniknout do psychiky uživatelů internetu, zejména internetových chatů, a to pomocí analýzy jejich přezdívek, ,,nicknamů", pod kterými se v internetovém prostředí prezentují. Doufali jsme, že se nám podaří vysledovat určité zákonitosti, zobecňující prvky, podle kterých by bylo možné ,,nicknamy" zařazovat do určitých kategorií, a to buď z hlediska jejich formální …víceAbstract:
In this work we set ourselves a goal to get better into the psyche of users of internet, especially of internet chats, namely with analysis of their nicknames under those they present themselves in the internet environment. We hoped that we would manage to find out some regularities, some elements for generalization according to which it would be possible to classify nicknames into some categories …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bj537/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2007
- Vedoucí: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Virtuální identita hráčů MMORPG a jejich motivace ke hraní
Lukáš Jarkuliš -
Konstrukce virtuální identity současné české mládeže
Anna Šupíková -
Sociální sítě a genderová identita
Matěj Divíšek -
International agile teams in digital and virtual environment
Radek Liška