Bc. Lucie Číryová

Diplomová práce

Public relations festivalu Advik

Public relations of festival Advik
Anotace:
Práce se zabývá pojmem public relations a jejich aplikací u festivalů. Teoreticko-metodologická část rozebírá aspekty public relations. Detailně se zaměřuje zejména na tiskovou zprávu a tiskovou konferenci. Věnuje se také neziskovým organizacím. Aplikační část představuje festival Advik, rozebírá jeho PR aktivity v předchozích sedmi letech a navrhuje novou komunikační kampaň pro rok 2013.
Abstract:
This thesis deals with the concept of public relations and its application at festivals. Theoretical - methodological part of the paper discusses aspects of public relations. It focuses in detail on press release, press conference and also non-profit organizations. Application section presents festival Advik, discusses its PR activities in the previous seven years and suggests a new communication campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní