Public relations festivalu Advik – Bc. Lucie Číryová
Bc. Lucie Číryová
Diplomová práce
Public relations festivalu Advik
Public relations of festival Advik
Anotace:
Práce se zabývá pojmem public relations a jejich aplikací u festivalů. Teoreticko-metodologická část rozebírá aspekty public relations. Detailně se zaměřuje zejména na tiskovou zprávu a tiskovou konferenci. Věnuje se také neziskovým organizacím. Aplikační část představuje festival Advik, rozebírá jeho PR aktivity v předchozích sedmi letech a navrhuje novou komunikační kampaň pro rok 2013.Abstract:
This thesis deals with the concept of public relations and its application at festivals. Theoretical - methodological part of the paper discusses aspects of public relations. It focuses in detail on press release, press conference and also non-profit organizations. Application section presents festival Advik, discusses its PR activities in the previous seven years and suggests a new communication campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i2oif/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Organizace Greenpeace a její přístup k řešení problému plastů v oceánech
Zuzana Šubrtová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Veronika Gryčová -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková